Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Thursday, 2 June 2011

sad ending ker???

aduh...punyer la lame aku cbe stick ngan cter ni tapi akhirnye sad ending. menyampah tol...patotnye aku tengok komen2 orang kat koreandrama.org dulu baru tengok sampai abes...

*
*
*
*
*
*
*
*
*

da la 56 episodes...pastu aku memang stick gle drama ni dari awal...last2 frust gle!! kenapakah????


FRUST!!

so untuk korang yang tak ske sad ending story macam aku...
investigate dulu drama KOREA yg korang nak tengok uh...
dah la cter yang aku tengok ni banyak sedih2...pastu last2 ingat an happy ending la...sekali masih dengan sad mode. sape yang tak frust menonggeng an??


memang nak kene fuck ngan aku la!!!
SHHHHHH******!!!!!!!







aigoo...why must the main character cter ni mati???

Wednesday, 1 June 2011

kungfu panda

semalam aku gerak tengok muvi baru ni. tade ah baru sangat. mule relese kat malaysia pon minggu lepas la kot. 19 may aku rase. ape2 hal citer ni memang best. hahaha.....korang pon tau an muvi ape yang aku sebok nak membebel ni...kung fu panda2.




memang tak kering gusi aku tengok citer ni. sumpah lawak abes. tapi aku tak beran la nak cakap cter ni outstanding sangat. tapi untuk budak2...'walopon aku bukn budk2 lagi' sangat entertaining!! memang dalm hall kitorang tengok kung fu panda ni...ramai yang gelak...sebb lawak nak mampos!! 





bagi korang yang tak tengok lagi...enjoy la tenok trailer aje!!!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...