Pages

Wednesday, 23 March 2011

spm aku

sumpah tak tahu nak cite ape senanye...
sori ah eh sume. tapi ari ni memang ari yang aku tunggu.ye a sume orang nak tahu camne result dye an.
nak cakap aku confident gle BABI uh tak ah. 
sumpah cuak ade.gabra de.takot nak terkencing pon ade.hehe.
tapi kene percaye kat diri la an.

so, pagi ni datang la sekolah..

nak tau ape kitorang pakai BAJU SEKOLAH...
teruk an.. tapi terpakse ah...

jadi menunggu la..bape jam..datang kol 11lebih..
pastu jumpe la membe yang lame tak jumpe uh..

borak2..kahkahkah..
cane dorang....
keje la....PLKN mcm aku...dok umah je ke??

pastu kol 12 uh da kene masok dewan.pengetua nak berucap sikit.hehe...



da blalalala~~~~~~~~~

oke,sume bleh amek kputusan skarang..
aku gi la beratur kat kelas aku uh nak amek slip pekse...aduhai..

masih cuak tau.
tunggu punye tunggu....aaah ko....aku da tak sabo plak nak amek ni...
eh,ttbe abang call " abang da tau result ko la!"
"oh,ye ke.btol ke ni?? tak caye ah.nopal pon tak amek lagi ni..."
pastu..ble aku dengar abang aku cakap yang "result ko okey la.."

ape lagi aku pergi a potong que...nak amek result uh....

tergamam doe..cane aku leh dapat result camni???

alhamdulillah.......






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...