Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Sunday 10 April 2011

anugerah cemerlang

banyak bende arini nak cter.okeh.arini ahad tau.tapi aku gi sekolah.sebab pe aku nak amek hadiah....cam besh jeh amek hadiah SPM ni.ye a taon last kat sekolah menengah an.pas ni da takde da sekolah..pasni U plak.hopefully tyme kat uni pon aku akn nek pentas utk anugerah cemerlang gak.amin.

so pagi2 da kene gerak sekolah uh...
8 pagi lak uh.adui aku nak tido lagi la.
pakai la baju melayu bersampin,berkasut,bersongkok.
sampai kat sane.penuh plak..aduyai.terpakse ah akak aku parking kat quarters.cian je.
sampai.pastu kena la regster kat dataran dato' sarip...menunggu orang len sampai agi...adui...
lame dol....ingat an da nak start.upenye start 9 lebih.

meh sini aku cakap sikit bape orang yang cemerlang uh..

PMR: 9A-67 orang
SMA: mumtaz-60 orang...
SPM: 11A-48 orang
10A-25 orang
  9A-18 org



alhamdulillah la.sekali lagi skola aku brjaya memperoleh kputusan yang memberangsangakan.hopefully, tahun2 akan datg sekolah aku akan sentiasa berjaye.amin.


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...