Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Tuesday 10 May 2011

100511

oke.ye.ape nak mule ye.macam  ni la.aku skarang sibuk nak pikir pasal u ni.ye la da alame da terperuk kat umah je.after balik plkn bulan 3 uh sampai sekarang ah buat dunno jeh.gle ah memang bohsan ah aku cakap lu.tapi tak pe ade mak boleh teman kan.so sekarang nak cter la ape aku tengah MENYEBOK sangat tuh. ni ha. pasal UIA la ni.macam macam bende nak settle kan. tuha ni ha. ayoyo penin pale pulak. nasib bek ade membe yang boleh menolong aku ni ha. oke la sape yang dapat ke foundation studies kat IIUM tu gak, meh sini aku nak BERCERITA ni hah!!! mai mai dengar la...oke kat sini ade banyak info laaa~~~



ADMISSION BOOKLET 
NEW INTAKE
ACADEMIC SESSION 2011/2012


oke sekarang da tau la pasal kat mane nak regster la.sblum uh nak wat pe dulu. aduyai nak kene wat x-ray check up. perlu ke senanye. macam tak jeh?? ape kejadah nye la nak menyusahkan orang btol. kan besh kalo cam skola dulu. setakat pergi sekolah utk confirm kan tawaran kat sekolah menengah dulu. dan oastu nanti sekolah akan kasi semua list barang yang nak dibawak. HAH KAN SENANG TUH!!! lagi pon tuh mase aku form 1 tuh. da alme dah. senang je keje aku. 

ni plak list barang yang kene bawak.kali ni lain BANYAK ah ngan sekolah dulu. ye a sekarang ni setiap 'dress code' nye tuhadalah mengikut catogeries. ni la...tula...formal je. kalo dulu skola bawak baju skola la...baju asrama...t shirt utk pakaian asrama dan sebagainye....


oke la yang lain korang paham paham je la. ade ni. dan ade itu. senang cter banyak benonye nak diuruskan. tau tau je la ek. kalo da meningkat dewase uh. amacam an?? so tak perlu riso sangat la. termasuk la diri aku ni. aiisshh.. chill la beb!! 

bawah ni banyak lagi bende yang korang bleh tengok....


APE2 HAL PON KLIK SINI LA WEH!!!

2 comments:

  1. woyooo!!xtau pon x-ray2 ni..dush3!!
    pening pale aku weii

    ReplyDelete
  2. memang ade la tenab. menyusahkan tol. adui penin pale aku...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...