Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Tuesday 31 May 2011

3726 comments

scene yang lawak giler babi




entri kali ni takde ape yang special tau. sebab empunya blog ni dah bohsan tahap gaban menunggu dan menunggu sampai nak mati...ye la aku ni baru 18 tahun. lagi pon patotnye mase2 camni kite belajar....mengejar cite2 tapi aku still akt umah buat dunno aje.


so, untuk mengelakkan blog aku ni daripada dibiarkan begitu sahaja dan diperanak tirikan aku akan menulis lah jugak serba sedikit an?? kalo tak post entri ni baik taya nak ade blog an??

pernah tak korang2 sume tengok drama You're Beautiful. drama korea lah ape lagi. title entry aku pon dah konpem2 jelas an?? ye...drama ni mempunyai komen terbanyak di koreandrama.org. so, for sure lah drama ni bes gle...aku tanak cter panjang lebor. korang pandai2 ah tengok ....okeh!!












No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...