Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Monday 16 May 2011

IIUM vs UniKL

arini tetibe muncul surat dari UniKL...aku memang taktau la nak kate ape. aku memang ade apply bende nih.tapi aku tak mengharap sangat pon untuk dapat. ye la after dapat tawaran drpda UIA tuh...then memang aku da decide aku akan amek UIA untuk sambung belajar under foundation studies. lagipon dalam upu tuh, first choice pulak. tapi an offer yang UniKL kasi kat aku ni lagi macam besh kot??? diploma in chemical engineering?? tapi aku memang tak sure la kalo diploma cane?? yang aku tau setakat asasi jeh. lagipon ramai cakap yang better amek asasi instead of diploma. yang aku pelik tuh, several people berbangga kalo ade membe dorang yang terus continue studying under diploma. aduyai aku da bingung. bertambah bingung aku lagi ble abang aku yang sangat berPENGALAMAN tuh cakap baek ko amek engineering instead of found physical science ni sebab offer job dalm engineering ni belambak kat luar... tapi masalah nye mane la tau lagi ape yang akan aku belajar kat found tuh nanti. 




kat bawah ni ade offer online yang aku dapat daripada UniKL. chemical engineering memang bagos, tapi aku tetap bingung nak wat keputusan la...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...