Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Monday 16 May 2011

syukur

hari ni budak budak ramai yang cakap keputusan PILN under tajaan MARA akan keluar. ye la ade jeh yg cakap ade jugak yang dah dapat call drpd pihak MARA sendiri n cakap yang mereka tuh berjaya dapat tajaan oleh pihak MARA nih. tapi setakat yang aku dengar kat fb dan sebagai ye tuh, dorang yang dapat tuh semuanye yang apply untuk timur tengah la. tapi masalahnye aku tak apply situ. dan kebanyakan yang dapat timur tengah tuh boleh dikatekan mereka mereka tuh amek medic la.


tapi memang ramai yang dapat call tuh cakap dan meke yang buat call kat MARA cakap orang yang apply lua negare ni akan tau result arini jugak. tapi sape yang nak caye kan?? ade yang cakap pukol 5 petang lah. walaubagaimanapon, aku tetap menunggu juge. mungkin kali ni ade betol jugak 'bila melayu berjanji?'...hahaha....


pastu aku tengok la laman web mara tuh.http://www.mara.gov.my/web/guest/home....ehh.sekarang da pukol 5 PETANG KAN??? mane ni?? takde pon...memang janji melayu la aku cakap. takde rupenye...

tapi an...tak MELAYU SANGAT la MARA ni...rupe2 nye keputusan keluar malam tuh. aku on la fb pastu ttbe kat group tuh...membe2 aku wish ' TAHNIAH!!! '.....ehh?? asal nak wish tahniah plak ni?? aku da tak paham??? then aku pon curious pasal result PILN ni. da kuar kot?? pastu cek a...tengok2.....




alhamdulillah. aku dapat ke luar negara. tapi aku pelik lak. asal aku dapat A level ni?? member aku yang len takde pulak aku tanye?? ohh,, bende ni senanye kene prepare dulu ot kat sini. means, aku fly tu 50-50 chance die. aku kena amek A level tuh dulu sebab aku mungkin tak cukup syarat nak betol2 fly oversea kot. kena score kat A level dulu baru dapat gerak. ape2 hal aku sangat syukur kepada TUHAN!!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...