Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Saturday 21 May 2011

majlis tahlil


hari sabtu harini rumah aku ade bwat majlis baca tahlil sempena ktorang sekeluarga nak gerak pergi umrah 10 JUN nanti. ini pon sempena ngan majlis doa selamat la kirenye. majlis kesyukuran pon boleh jugak dikre. yela abang 'angah' aku baru abes study kat u dan aku pulak baru abes blajar dalam sekolah menengah..hehe....tapi blom abes lagi belaja la..U ade lagi...


ramai jugak yang datang. family, jiran, member2..majlis ini diadakn jam 12 tgahari senanye...mule ngan bacaan tahlil dan doa selamat.pastu baru makan...


ni salad buah yg memang usually ktorang sediakan kalo ade even yg ktorang bwat..abang cik aku yang buat...
yang bersambal ni pulak adelah tauhu sumbat. tapi yg ni odder jeh kat orang. ni memang sedap aku cakp kat korang. memang kire ktorang pon memang selalu oder bende ni sebagai juadah ringan..hehe

ni pulak kuih. senanye ni kuih apom. menarik an?? korang mesti pikir ni amende an?? memang kuih pon saiz nye comel jeh. budak2 minat lah...haha


ni pulak kire cam goodies ah. cam orang kahwin salu kasi tuh. yang ni aku yang pack sendiri semalam. haha.gule2 ni untuk budak2 jeh. orang dewasa dapat len lah..


*makann yg disajikan takdapt nak di upload lah. malas...hehe..ni jela yg aku dapat kasi tunjuk.majlis makan2 habis pukol 3 lebih camtu lah. ye la orang datang pon bukannye dalam satu mase camtuh. dorang datang siket2...


p/s: sorry pade member2 yang aku tak ajak..haha.aku tau korang banyak hal punye!!



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...