Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Sunday 15 May 2011

wow vs jealous

selepas result JPA diumumkan hari jumaat lepas tuh, ramai member member skola aku yang dapat scholar under JPA tuh.rase wow ade, jeles pon ade. tapi takpe la rezeki masing- masing.tapi ape2 pon aku nak ucapkan ahniah buat kawan kawan sekolah aku yang sangat gempak ni berjaya untuk pergi luar negara, sambung belajar mereka. ade yang cakap JPA ni memang confirm2 kasi scholarship budak yang 8A+ dan ke atas. tapi rupe2 ne tak semestinye lah. biasiswa ni diberi mungkin based on the assesment kot?? ade jew yang tak straight A's dalam result SPM dapat jugak. sperti yang aku cakap la...semua ni adalah rezeki masing-masing. memang tak dinafikan lah yang aku sangat jeles tetapi pada mase yang same aku tetap bangga ngan kawan aku terutama Muhammad Zahir bin Zulkefli dan 'Abdullah 'Azam bin Khairuddin....dorang memang power gler beb!!! undoubtedly la aku cakap...


bawah ni ade senarai budak2 sekolah aku yang sangat power dapat fly ke luar negara. tapi sayang nye yang dapat fly tuh majoritinye adalah kaum hawa lah. walaubagaimanapun, dorang tetap TERBAIK aku cakap kat korang!!




walau bagaimanapun, aku memang mengharap yang keputusan MARA yang konon nye akan keluar 16 may tuh betul2 akan kuar. yela aku nak gak tau...'aku ni dapat ke biasis MARA tuh?' aduyai.cuak pon ade takot lo aku cakap korang. doakan la...mintak2 impian aku nak ke luar negara untuk melanjutkan pelajaran aku dalam engineering tercapai. tapi kalo aku tak dapat pon takpe la. aku tetap akan sambung blaja dalam negara aje. kat uia jela nampaknye...doakan oke!!


2 comments:

  1. don't worry maa,..rezeki ada di mana2 je,asalkan kita berusaha dan membuahkan hasil dah cukup memuaskan hati..=)),pilihlah apa yang terbaik untuk ko ye,agar jangan terlintas di fikiran ko yang ko buat pilihan yg salah,.


    chaiyok,..chaiyok

    ReplyDelete
  2. insya Allah aku akan buat pihan yang terbaik untuk mase depan aku. ko doakan lah aku cdiq!! doakan aku sentese berjaye dlm mengejar cite2 aku...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...