Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Thursday 2 June 2011

sad ending ker???

aduh...punyer la lame aku cbe stick ngan cter ni tapi akhirnye sad ending. menyampah tol...patotnye aku tengok komen2 orang kat koreandrama.org dulu baru tengok sampai abes...

*
*
*
*
*
*
*
*
*

da la 56 episodes...pastu aku memang stick gle drama ni dari awal...last2 frust gle!! kenapakah????


FRUST!!

so untuk korang yang tak ske sad ending story macam aku...
investigate dulu drama KOREA yg korang nak tengok uh...
dah la cter yang aku tengok ni banyak sedih2...pastu last2 ingat an happy ending la...sekali masih dengan sad mode. sape yang tak frust menonggeng an??


memang nak kene fuck ngan aku la!!!
SHHHHHH******!!!!!!!







aigoo...why must the main character cter ni mati???

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...