Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Sunday 28 August 2011

it has been a ' while '

annyeong guys.first of all just wanna apology for my bad.yeah actually it has been not a WHILE actually it's over a month i didn't post any new entry to my HUDUSS blog ni. so sorry again. CHOSONG HAMNIDA!! oke la straight to the point. da hampir sebulan en aku tak post something. dan sebulan ni jugak la, kite umat Islam i mean, sudah mengerjakan ibadah puase...*tak sampai po sebulan.so maybe tak terlambat aku nak ucapkan selamat berpuasa. tapi aku rase macam dah terlambat kowt. lagipon tinggal bape ari lagi pon fasting month getting to the end. and then......RAYA la ape lagi an.


oke for this upcoming raye,we family aku takde balik kampung la.aku pon tak tau ape reasonnye.maybe there's a prob behind it. but back then aku tak kesa pon. raye kat KAMPUNG ke?? o kat KL ke *umah aku bukan kat KL lumpur pon, it's still the same. but for this raye aku takde feel la nak raye. nak cakap BOHSAN,ade ke yang rase bohsan time raye.*crazy fellow.tapi feeling raye taon ni memang LAEN bangat sehh. it's totally different when i was in secondary school.mase sekolah menengah memang sonok nak raye eventhough after the long break ade exam ke ape ke?? PELIK2.


tapi aku memang nak cuti LAME sikit.not for raye actually but for longer mid sem break.hahaha.oke then aku da takde idea.krikkrikrik----
-

-

-

-

-

-

Aku lihat Ramadan dari kejauhan
lalu ku sapa ia," Hendak kemana? "
Dengan lembut ia berkata " Maaf, aku harus pergi, mungkin lama. Tolong sampaikan pesanku untuk orang yang bernama Mukmim. Ajaklah Sabar untuk menemani hari-hari dukanya, peluklah Istiqamah saat dia kelelahan dalam perjalanan Taqwa. Itupun Syawal ..ia sudah tiba."
Ku lihat Ramadan pergi ... jauh...

 Ya Allah, apakah aku akan berjumpa lagi dengannya???


last but not least. sorry again. and for the eidulitri i wanna a very HAPPY EID to all. 
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI!! *susah2 je nak wish dalam bi.bodod2.




No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...