Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Tuesday 17 May 2011

bye bye

hari ni aku ngan membe yang lain gerak midvalley. yela ini probably waktu terakhir kiteorang akan hang out bersame2. sebab ade yang dah nak gerak oversea. sob2. memang sedeh la aku cakap korang.yus, mael, farok, muzo, azam, azrul ngan ifwat yang datang. macam bese ah kitorang lepak2 kat mid tuh. takde yang extrao pon yang berlaku. takde ah sambut orang nak gi lua negare ni bagai nak rak sangat. bese2 jeh. lagipon yg datang cume AZAM jeh. ZAHIR plak yang dapat gerak oversea sangat awal tuh tak datang. die da lah gerak US. korang jangan jeles. aku tak sure die fly ble? maybe bulan 6 ot. *kalo salah cakap tau.hehe.kitorang tengok citer PRIEST oh.best gler! tak GILER sangat la. sebb aku rase cter ni ending ni tak kene mase. patotnye lame lagi perjalanan citernye.aku tak puas.hakhak...




untuk hari2 terakhir aku ngan member2 aku yang akan gerak oversea tuh...aku ade la wat kad special untuk korang. ni jela aku mampu kasi sbgai kenangan korang nanti.hopefully KAD YANG TAK SEBERAPE ni always be appreciated by both of u lah. moge korang selamat sampai ke negare yang akan dituju nanti. mungkin lambat lagi lah korang nak fly tapi sajenak wish awal2. sori for any wrong yang aku buat. doakan kejyaan aku dalam A level.kitorang kat malaysia ni akan sentiase doakan korang.


 untuk zahir dan azam, aja aja fighting!!! 
take gud care of yourselves la!!!
aku tau korang memang hebat undoubtedly!!kejar cite2 korang tuh. kalo belaja tuh jangan lupe kitorang plak. we always pray for you guys!!!
 
 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...