Pages

Follow nopalhanif on Twitter

Tuesday 21 June 2011

12 hari di tanah suci

assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh buat semua yang membace.cehh konon2 insaf ah ni.eh tak ah.kasi salam pon tak boleh ke?? aku tak hipokrit okeh.mesti yang menjadi follower aku tertanye2 mane la si nopal ni pergi an. da nak masuk two weeks die menghilang?? dah sambung study ke kat KMS uh. oppss blom la guys. i still waiting until fifth july baru lah aku masuk.


mungkin aku tak kabor kot kat korang yang saya Muhammad Naufal telah mengerjakan umrah di tanah suci Mekkah dan menziarahi kota Madinah Kota Nabi Muhammad s.a.w pada 10 Jun hari tu.




*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


so for you guys yang nak tahu pasal pengalaman saya yang teramat manis yela off course sebagai umat islam, umat Nabi Muhammad s.a.w memang menjadi impian kite an nak mengerjakan umrah. lagi2 kalau nak pergi ziarah kediaman atau tempat nabi duduk. tapi bukan umrah yang wajib bagi umat islam tapi haji. ye because haji is one of rukun islam.






tapi sori ah guys ana (arab sekarang) tak larat ah nak menaip manjang lebar harini. yela saya barulah pulang dari tanah suci. perjalanan dari sana pon mengambil mase selama 8 jam. alhamdulillah selamat sampai juga ke tanah airku Malaysia.


p/s: segala perjalanan, experiences, stori- mori saye mule cite esok ek. dengan izin Allah..tunggu aje lah. bagi yang same2 atau sudah mengerjakan umrah lagi2 haji sebelom ni tolong perbetulkan kesilapan atau kata2 yang melampau dalam entri saya soon.12 hari di tanah suci 

2 comments:

  1. eiiii! pergi tak bagi tau pun! >,<

    ReplyDelete
  2. haha.aku malas nak kecoh2 lah...alhamdulillah aku selamat sampai dan pergi..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...